Posts

Showing posts from May 21, 2011
Terbang tinggi burung kenari,
Hinggap sebentar dahan melata,
Assalaimualaikum salam diberi,
Awal Bismillah pembuka kata.


Macamner yer nak start perkenalan ni..,? Erm..,biasanya orang akan tanya dulu apa nama, umur kita. Baiklah, nama aku Nor Fadzlina. Orang biasa panggil dengan nama lina, Dulu adalah 'someone' ni panggil nama aku ina, lepas tu sekarang kiteorang dah lama x bhubung. Aku pun xtahu kenapa..., Ok.., berbalik semula pada tadi, umur aku br jer mencecah ke usia 19 tahun. Masih lagi anak dara sunti.
Aku berasal dari Kampung Talang Kadok, dan sekarang menetap sementara di Selangor untuk menghabiskan cuti semester selama 9 minggu. Aku dari keluarga yang sederhana, namun itu bukan penghalang untuk aku mencapai sebuah kejayaan. Selepas je tamat menghabiskan pengajianku di Sekolah Menengah Kadok, aku menyambung pelajaranku dalam bidang Diploma Pengurusan Pelancongan di salah sebuah pusat pergajian terkemuka di Hulu Terengganu, negeri Terengganu yang lebih dikenali dengan nama B…